flash'ować BIOS czy nie flashować - ecs k7vzm

Autor: LETki <letonebikes_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 23:01:41 MET DST

Witam,
Jestem posiadaczem płyty wymienionej w temacie z procesorem duron 700.
Chciałbym przyspieszyc sobie nieco kompa przez wymiane procka, a ze
względu na stan portfela raczej pozostanę jeszcze troche przy tej
płycie. W zwiazku z tym nasuwaja mi sie trzy pytania:

1. Czy wgranie nowego biosu spowoduje,że wejdzie mi wiekszy procek niż
1,5 Ghz?
2. Jeżeli juz zdecyduję sie na nowy BIOS to jaki mam wybrać -
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=72&DetailName=BIOS&DetailDesc=K7VZM(1.0)&MenuID=45&LanID=0)
tu znalazłem ich kilka wraz z Winflashem, lecz nie do końca rozumiem
angielskie opisy.
3. Czy z tą płytą zadziała każdy procesor o ile częstotliwość taktowania
   zagara bedzie ok ?

z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam
LETki