Re: Instrukcja do HP LaserJet 6P

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 21:27:29 MET DST

Hej!
Podstawowy opis lampek i guzików znajdziesz tutaj:
http://www.spectrum.8bit.pl/~gabriel/HP-LaserJet-6/mhpl6p.htm

Natomiast szczegółowa instrukcja (serwisówka) z opisem rozszerzania
pamięci, wymiany niektórych części itp jest tu:
http://www.spectrum.8bit.pl/~gabriel/HP-LaserJet-6/HPLJ_5P-6P_Service_Manual.pdf

Jest jeszcze jeden dokument, który możesz sobie przejrzeć:
http://www.spectrum.8bit.pl/~gabriel/HP-LaserJet-6/hp-6p.pdf

Myślę, że powinno to zapokoić Twój głód informacji na temat tej fajnej
drukarki.
BTW - różne serwisówki do drukarek i innych pecetowych peryferiów można
znaleźć m.in. na serwerze elektroda.pl.

Pozdrawiam, Gabriel

p.s.
To chore, że HP na swoich stronach nie udostępnia zwykłego nawet
podręcznika użytkownika. Cholera, jak kupiłem poczciwego Stara LC-20 to
dostałem sporą książeczkę z opisem programowania grafiki łącznie...

p.s.2.
Jak mnie HP zaskarży i zamknie za łamanie praw autorkich to przynoście
mi browce do kozy ;-)