Windows2000 - tryb nienazdorowany instalacji - automatyzacja

Autor: <kemoto_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 21:12:46 MET DST

Moja konfiguracja sprzętowa:
Intel Celeron 700; Płyta główna Jamicon 3ISAT z chipsetem opartym o architekturę Intel 443BX; 256 MB SDRAM; Riva TNT2 64MB, Karta dźwiękowa SM32x; dysk twardy IDE; system nie bootuje z napędu CD-ROM

W trakcie przygotowywania preinstalacji Win2000 natrafiłem na problemy (nie korzystałem z menedżera instalacji, tylko posiłkowałem się plikiem unattend.doc z pliku deploy.cab):
1. W którym miejscu w folderze dystrybucyjnym umieścić sterowniki do płyty głównej i audio (nie mają certyfikatów zgodności z Win2000), aby w trakcie instalacji w trybie nienadzorowanym instalator wykrył je i zainstalował automatycznie.
2.Rzecz jasna pociąga to odpowiednią konfigurację pliku unattend.txt.

3.W dalszej perspektywie chciałbym zainstalować wszelkie potrzebne wg mnie pliki dodatkowe, aplikacje MS i aktualizacje Win2000 przy pomocy pliku cmdlines.txt (oczywiście zaopatrzyłem się w pliki gotowe do zainstalowania i przetestowane na komputerze odłączonym od Internetu).
I tu docieram do zasadniczego problemu:
Zastanawiam się czy jest możliwa taka konfiguracja instalatora by spowodować kilkakrotny restart (modyfikując odpowiednio plik unattend.txt oraz cmdlines.txt) bez udziału uźytkownika.
Domyślam się, że jest możliwa (w pliku unattend.txt można ustawić liczbę automatycznych autologowań), tyle tylko, że nie wiem jak ją technicznie przeprowadzić.

Kolejność aktualizacji wyobrażałbym sobie tak:
1 restart = Win2000SP4 + IE6SP1 + zbiorczą aktualizacja IE6SP1
2 restart = MS.NET Framework 1.1 + aktualizacja
3 restart = WMP9 + aktualizacje
4 restart = pozostałe porawki do Win2000 i aktualizacje, także do komponentów Win2000.
(przy tym nie wiem czy SP4 ma wbudowaną funkcję qchain do łączenia wielu poprawek bez błędów i czy w takim razie nie zachodzi konieczność do zainstalowania na samym początku poprawki do Win2000 implementującej tę funkcję).

Ponieważ mój CD-ROM nie wspiera bootowania systemu, więc powinienem rzecz jasna przygotować odpowiedni plik wsadowy (w tym akurat pomóc może menedżer instalacji) z wpisaną odpowiednią linią komend.

Dzięki za uwagę i z niecierpliwością czekam na Wasze cenne uwagi.