Skaner pomóżcie

Autor: Maga <victoria_at_usunto.megapolis.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 20:59:23 MET DST

Witam. Nie jestem właściwie pewna, czy to najodpowiedniejsza grupa, ale
innej odpowiedniejszej nie znalazłam. Problem jest taki, że chcę sobie kupić
skaner i nie mam pojęcia jaki. Tzn. mam na oku jeden model, ale żadnych
możliwości, żeby go przetestować, a potrzeby dość specyficzne. Mowa o HP
4600. Podają skan w 6 sekund, a potem niby z wysłaniem do worda i
rozpoznawaniem 32 czy jakoś tak. Ja będę skanera używać wyłącznie do OCR-u i
zależy mi, żeby był szybki, poza tym nie chcę używać żadnego OCR-u
dostarczonego ze skanerem, tylko mojego Finereadera. No i tu pytanie, może
ktoś się z tym modelem zetknął i jest w stanie mi powiedzieć jaką on ma
naprawdę prędkośc skanowania strony a4 w 300 dpi? Samą prędkość, bez reszty.
no i po drugie, jak on sie dogaduje z Finereaderem? A może z z jakimiś
innymi programami. Tylko błagam nie piszcie, że FR korzysta z twaina więc
będzie działać. Miałam już skaner Hp, któremu FR nie potrafił narzucić
rozdzielczości i chciał skanować wszystko w 75 dpi, znam też osobę, ktrej
skaner HP chodzi sporo wolniej gdy skanuje spod Finereadera niż gdy używa
swojego oprogramowania. W ogóle może jakieś doświadczenia ktoś ma z tym
skanerem? Jakieś uwagi? Albo ewentualnie moglibyście polecić coś innego, ale
musi być jak najszybszy, CCD, na USB i nie kosztować więcej jak ten Hp, bo
to i tak już sporo dla mnie, dlatego właśnie jak najwięcej chciałabym
wiedzieć, żeby kasy w błoto nie wyrzucić.
Jeżeli jest tu ktoś, kto mi może pomóc, to będę bardzo wdzięczna, sprawa
pilna dosyć a skaner bardzo mi potrzebny.
    Maga