Re: monitor 19 cali

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:15:47 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:
> BTW, a co będzie jak nie trafi?

bedziesz kilkaset zlotych w plecy... osobiscie w zyciu
nie kupilbym uzywanego monitora bez jego obejrzenia...

niedawno sam szukalem taniej i dobrej 17' i naprawde
duzo ich obejrzalem i dluugo to trwalo az znalazlem ten
jedyny :) teraz mam siemensa i jestem naprawde zadowolony

aha i zrazilem sie do sprzetu sprowadzanego zza granicy..
Jest sobie taka firma z Sopotu, kiedy do nich dzwonilem
sprzedawca zapewnial ze maja uzywane monitory w idealnym
stanie..kiedy tam pojechalem zobaczylem sterte monitorow
z ktorych KAZDY mial jakas wade - a to strasznie nieostry,
a to przebarwienia, plamki jakies, a to rysa itp

W koncu wyciagnelem od sprzedawcy ze staly one ja jakis
wystawach czy gieldzie........