myszka logitech click! plus - jak wylaczyc?

Autor: mops <mops_at_gold.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 19:53:17 MET DST

Witam;

Kupilem sobie w/w myszke i mam problem. Po wylaczeniu komputera lub
wyjeciu nadajnika z portu usb mysz nadal jest aktywna tj swieci dioda itp.
Czy jest jakis sposob (poza wyciagnieciem baterii :) zeby ja wylaczyc?
Po prostu nosze ja w torbie razem z laptopem i przy lekkich ruchach gryzon
sie uaktywnia.
Jak tak bedzie to bede wymienial baterie co chwile :(

Z pozdro
Mops