Karta graficzna problem

Autor: Szymon Sokołowski <szymons.totezusun_at_poczta.onet.pl.usunto.com.wiadomoze.to.wszystko.tez>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 19:10:44 MET DST

Mam takie pytanie:
czy mozliwe jest aby karta graficzna sie tak uszkodzila zeby
dzialala tylko w trybie "standardowym VGA" i niczym wiecej??
dlaczego pytam o karte a nie o sterownik ?? juz pisze:

mianowicie pewnego pieknego popoludnia komputer
postanowil zwisnac... i juz sie nie wlaczyl...
pojawial sie tylko sliczny komunikat
"blad ochrony systemu windows..."

po odinstalowaniu sterownika karty graficznej komputer ruszyl
niestety po ponownym zainstalowaniu znowu sie zawiesil

nie zwarzajac na nic... przystapilem do standardowej procedury
formatu dysku :-) i zainstalowania windy 98 od nowa

niestety i tym razem doszedlem tylko do instalacji sterownika
karty graficznej (po zainstalowaniu komp sie nie uruchamia)
dla ulatwienia dodaje ze sciagam sterownik z www.nvidia.com
i do dobrej karty :-) i jak by tego bylo malo to nawte na winde
98 :-)

nie mam zbytnio pomyslu jak sprawdzic czy ta karta
dziala ... i chyba skonczy sie na serwisie za ciezkie pieniadze
:/ ktorego jednak chcialbym uniktnac... bo pewnie zrobia to samo
co ja zrobilem... a na koniec powiedzia :kup pan nowa karte :/