problem z procesorem a może coś innego

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 19:09:28 MET DST

Od jakiegoś czasu po paru godzinach użytkowania komputera wszystko zaczyna
chodzić strasznie mozolnie. O aplikacjach już nawet nie wspomnę, ale nawet
foldery otwierają się strasznie powoli czasem nawet trwa to kilkanaście
sekund. A chyba nie powinno bo procesor to Athlon 3200, 1GB RAM, OS - Win XP
Pro. Kiedy włączyłem ProcessExplorer (coś jak menadżer zadań) to okazuje
się, że procesor jest non stop obciążony prawie w 100% a użycie pliku stron
sięga 700MB chociaż praktycznie nic nie jest włączone. Myślałem, że może
wirus ale Norton Antyvirus nic nie znajduje. Co ciekawe ProcessExplorer
pokazuje, że praktycznie cała moc procesora idzie na explorera windows. Ma
ktoś jakieś pomysły co to może być?