Uwalony radek

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 17:50:48 MET DST

Hej, właśnie uwaliłem Radeona 9100 :-(. Wgrałem nowy bios, i przestał
działać. Już nieraz to robiłem, ale zawsze pod DOS-em. Teraz mnie
podkusiło, aby wgrać pod windowsem XP. Winflash zaprogramował BIOS,
zameldował sukces. Po restarcie są tylko pionowe, niebieskie paski, i
siatka pionowych i poziomych, przerywanych linii w innych kolorach.
Włożyłem starego S3 Virge na PCI, i wgrałem bios pod dosem (flashrom,
atiflash). Niby bez problemów, ale nadal nie działa. Pod Windows karta
jest poprawnie rozpoznawana, jako Radeon 9100. Czy mogło się coś fizycznie
uszkodzić, podczas flashowania? Pamięć, GPU, a może nie daje się tylko
wgrać całego biosu? Można jeszcze coś zrobić?
Trochę szkoda tego radeonka. Aha, sam plik biosu jest na pewno prawidłowy.

Wonder