Re: emulator drukarki HP dla softu spod dosa w Win

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:50:29 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@sibi.cfu.com.pl> napisał w wiadomości
news:chk2s1$gk7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Problem jest taki: jest sobie stary ale dobrze sprawujacy sie soft,
> dzialajacy pod dosem (dzisiaj - w okienku windowsowym). Robi od wielu
> lat swoja robote, i nikt go niechce zmieniac w firmie, bo jest dobry.
> Jedyny minus tego softu to drukowanie - posiada obsluge wylacznie
> drukarek HP 610 i podobnych, na porcie LPT1. Drukarki HP 6xx juz
dawno
> wymarly, a ostatnie sztuki umieraja w meczarniach. Pozatym koszty
> drukowania sa niemale, a w firmie stoi pelno laserowek.
> Rozwiazaniem bylby soft, ktory odpalony pod windowsem
"przechwytywalby"
> port LPT1, emulowal na nim drukarke HP610, i "zlapany wydruk kartki"
> drukowal juz na dowolnej windowsowej drukarce (chocby jako bitmape, a
> nie czysty tekst). Teoretycznie proste ? Ale jak narazie nie udalo mi
> sie znalezc takiego softu ;/ Czy ktos ma jakies pomysly ?

witam,
jesli masz hp laserjet chodzace po lpt, to po co taki soft?
podlaczasz "na pale" taka laserowke i bedzie chodzic,
w razie pewnych klopotow z wydrukami, np. brak pogrubienia,
powiekszenia czcionki trzeba odnalezc pliki odpowiedzialne za
przesylanie
kodow sterujacych wydrukiem i je zmodyfikowac.
kody sterujace dostaniesz w hp, przynajmniej ja kiedys dostalem takie,
a i pokombinowac mozna, pracuja na identycznej zasadzie.
wiec tel do przyjaciela (prod. programu) i powinienes dac sobie z tym
rade

pozdro,
Martti