Re: Panele LCD - DVI vs D-SUB, g³os do dyskusji

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 13:52:49 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz napisa³(a):

> Popularny pogl±d ¿e ró¿nica jednak jest, ¶wiadczy tylko i wy³±cznie o
> tym, ¿e jest masa dziadostwa na rynku.
Kiedy¶ na jakiej¶ stronie WWW mign±³ mi artyku³ o tuningowaniu
analogowych kart graficznych. Dok³adnie chodzi³o o usuwanie d³awików z
toru sygna³u wizyjnego, które s± montowane przez producentów w celu
wyeliminowania nadmiernego promieniowania elektromagnetycznego i
spe³nianie norm. Usuniêcie czego¶ takiego wyostrza obraz na monitorze, a
kolory s± soczyste. Przy okazji karta graficzna jest silnym mini
nadajnikiem radiowym bardzo wysokich czêstotliwo¶ci.