d-link 604 problem

Autor: Pablo C <pch[ciach>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 13:34:12 MET DST

nie sądzę aby problem był po stronie routera ale jednak cos jest nie tak.
mam 3 komputery 2 stacjonarne i jeden laptop. jeszcze 2 dni temu było ok
aż tu nagle laptop stracił dostep do netu. sieć lokalna działa i laptop ma
do niej dostęp. mam na sztywno nadane numery ip i przypisane do mac-ów.
jak ustawię automatyczny ip to mam dostęp do netu. zmieniałem ip na inny
bez zmiaan. resetowałem router i przez kolejne 2 logowania było ok po czym
znowu się "zepsuło". zmieniałem port w routerze ale bez efektu. czy
wymiana softu w routerze może pomóc czy szukac innej przyczyny.

pozdrawiam
PC

p.s.
ip muszę mieć na sztywno bo uzywam czasami laptopa bez sieci a z
automatycznym długo się uruchamia. system na wszystkich kompach to
win98se.