Implantowanie (Win98 & Debian'a z obrazu Ghosta) na nowy dysk..nie idzie.

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 12:42:00 MET DST

Sprawa i sprzętowa, i programowa, więc myślę,
że to właściwa grupa dla tego problemu.

Laptop UMAX (starszy typ 266MHz) z Win98 i Debianem
na dysku 3200MB...a więc skąpo....
Zakupiłem nowy dysk. Hitachi 40MB
Ze starego dysku na innym kompie zrobiłem obraz Ghostem.
Pliki obu systemów (z obrazu) przeniosłem nazad. Na dysk 40MB.
Wcześniej go lekko popartycjonowałem. Dla Win przeznaczyłem 8100MB.
Wszystko się raczej udało (na pierwszu rzut oka podczas kontroli).
A jednak....
Linuk stracił częściowo orientację w Lilo.
Wyświetlał: "li.. "
No to mu pomogłem, i pojął w czym rzecz- jest OK.

Ale z Windowsem sobie na razie nie radze.....
Nie startuje.
Wyświetla tylko komunikat:
      i dalej..... stoi.
Dyskietka startowa W98 (dobra- bo poprzednio wiele razy sprawdzana)
też nie rusza.( Booting from Removable Media) i miga kursor...
Inne dyskietki startowe tak samo.(Disk Manager, Ranish Partition Manager.)

Co jest tego przyczyną?
Stary BIOS?
OK.
Ale czemu nie startują dyskietki uruchomieniowe?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848