Re: Asrock k7s8x wolny start xp

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 12:11:21 MET DST

> bardzo wolno laduje sie system. Na wczesniejszej plycie mialem 512mb
> sdr, a teraz zmuszony bylem zakupic 256 ddr pc400. Po zaladowaniu

Wydaje sie ze wielkosc Twojej pamieci to glowny powod ladowania i samego
dzialania XP.
Musisz dokupic minimum 256 i powinno lazic lepiej.
Druga sprawa jest czy wsadziles dysk z Xp bezposrednio do nowej plyty a XP
sam sobie zaktualizowal drivery (zostawiajac stary balast gdzies w tle) czy
instalowales wszystko od zera?
Chociaz ta druga sprawa wydaje mi sie w przypadku systemu XP mniej istotna.
IMHO raczej pamiec.

zdrowko
x4y4

ps: hmm czy czasem nie warto bylo wyslac tego newsa na grupe traktujaca o
windows? ;-)