Re: P4P800E Deluxe - problemy

Autor: Rafał Kumorek <kumorek_at_sawan.com.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 11:23:45 MET DST

Sam sobie odpowiadam :-) :

> 1) Po około 30 sekundach czy to 3dMarku03 czy IL2-Strumovik FB znika
> dźwięk. Po restarcie aplikacji pojawia się, ale znowu nie na długo.
> Po zniknięciu dźwięku widać okienko z napisem 'EAccessViolation'.
> Na serwisach anglojęzycznych znaleźć można kilka wątków z tym problemem,
> ale nikt nie znalazł rozwiązania, oprócz kupna oddzielnej karty dźwiękowej.

Problem objawia się tylko w grach, gdzie jest dużo źródeł dźwięku. Na
razie tego nie zwalczyłem.
Dzwoniłem nawet do serwisu zapytać, czy się z tym spotkali. A oni na to
: Owszem, rozwiązaniem jest kupno karty dźwiękowej :-)
Nie muszę chyba dodawać, że jest to dla mnie wkurzające!
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

> 2) Nie można prawidłowo zainstalować drivera do Promise RAID Controller
> w trybie IDE. Kontroler działa, bo prawidłowo identyfikuje urządzenia w
> czasie startu. Tylko driver nie potrafi uruchomić urządzenia pod
> Windows. Do kontrolera podpięty jest tylko jeden dysk. Opcja (RAID/IDE)
> w BIOS ustawiona na IDE.

W tym przypadku winę ponosi Windows: Nie należy pozwolić mu samemu
wyszukać drivera. Choć nawet podaje mu się odpowiedni katalog to i tak
instaluje coś innego. Gdy natomist wybierzemy opcję ręcznego wskazania
na plik *.inf, wszystko jest ok.

Rafał