Re: wodne clodzenie, a na plycie wymagany wiatrak ;-/

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 10:59:07 MET DST

h-nek wrote:

> wiatrak od zasilacza i tak chyba bede wymienial wiec moze jest to jakis
> pomysl
> tylko bede musial jakos polutowac te kabelki do wtyczki
>
> (mam nadzieje ze zasilacz sie nie bedzie burzyl ze nie ma wiatraczka.... ;-)

nie powinno byc prob bo wentyle w zasilaczach albo w ogole nie maja
wyprowadzenia na czujnik RPM (tylko 2 kable) albo wyprowadzenie/-a
biegna na zewnatrz do plyty. sam PSU raczej nie uzywa monitoringu
obrotow - wiec pomysl z podlaczeniem do wentyla zasilacza wydaje sie
bardzo dobry. moze nawet w skrajnej sytuacji ocalic sprzet przed
spaleniem w przypadku awarii. na pewno ten czujnik RPM przyda sie tam
znacznie bardziej niz np. wentylatorowi obudowy.

> h-nek

pozdrawiam

--
            * older futhark