Re: LCD nie do gier

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 10:14:09 MET DST

Proces Radek D <radek997@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> IMHO lepiej byłoby kupić CRT z wyższej półki. Nie wiem jak ty ale gdy
> robię stronkę sprawdzam ją w różnych rozdzielczościach, a w LCD
> skalowanie przynosi fatalne skutki. Pozatym tylko LCD z najwyższej
> półki cenowej mają Wmiarę dobre odwzorowanie kolorów.

Tak, stronkę zawsze trzeba sprawdzić przynajmniej w trzech
najpowszechniejszych rozdzielczościach (800x600, 1024x768, 1280x1024) i
rzeczywiście średnio wygląda to na LCD jeśli chodzi o jakość. Ale
najważniejszy jest układ elementów i dostępność, i do sprawdzenia tego
spokojnie wystarczy jakość przeskalowanego obrazu w LCD. Co do kolorów -
ten EIZO ma wg. mnie wystarczającą jakość do tego celu. Co innego DTP,
ale ja w to się nie bawię.

> Jęśli kupisz dobrego CRT to także nie będziesz odczuwął zmęczenia oczu.

Pewnie nie. Ja jednak widzę różnicę po kilku godzinach. Zresztą, przy
LCD też się oczy męczą w końcu. Najważniejsze jest ich wytrenowanie i
dobre odruchy (przerwy w pracy itd.). Dla mnie najistotniejsze przy
przesiadce były: miejsce na biurku i ostrość wyświetlanego tekstu.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze