Re: [notebook]Sterownik monitora

Autor: Bejo <bejo_at_N05P4Mebrzozow.net>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 01:50:21 MET DST

> Jeszcze sterownik karty graficznej. Nie ma tam ustawień kolorów?
sa, i chyba bede musial z nich skorzystac, ale niewygodnie sie to tam
ustawia, bedzie z tym troche zabawy

btw: jak tak sobie popatrzylem troche na te matryce w laptopie to teraz mi
sie wydaje ze moj "stacjonarny" LCD jest troche za bardzo niebieski hehe :)

> Pozostawię to bez komentarza ;)
to nie jest smieszne :P nie zajmuje sie windowso-znawstwem... czasem cos
potrzebuje zrobic jak kompa zmieniam, wiec sie nie znam
powiedz pls jak to jest z tymi kolorami :)

--
Bejo