Re: wodne clodzenie, a na plycie wymagany wiatrak ;-/

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 23:38:11 MET DST

Dnia Mon, 6 Sep 2004 21:11:28 +0200, h-nek wystukał(a):

> witam
> chcialbym zaistalowac w kompie clodzenie wodne
> moja plyta to k7sem(30c) z duronem 1.3
> problem jest taki ze jezeli wiatraczek od cpu nie jest podpiety plyta nie
> startuje

oczywiście zakładam, że w Biosie nie można tego wyłączyć

> ktos ma jakis pomysl jak to obejsc?

Może mój pomysł nie jest zbyt błyskotliwy, ale spróbuj go rozważyć.
Ja bym podpiął do płyty w takim przypadku wentylator, którym chłodziłbym
dyski lub chłodnicę chłodzenia wodnego, albo coś jeszcze, np. jak ktoś
proponował zasilacz. Kup taniego Arctica TC Pro i wykorzystaj jako dodatowe
chłodzenie czegoś. Szczerze polecam jednak dyski - w dzisiejszch czasach i
upałach :-) to niemal konieczność.

--
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,