Re: Przyklejony radiator do procesora

Autor: TomeOO <tomekp0_at_(beztego)o2.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 23:00:19 MET DST

> Cze Wszystkim
> Dostałem do serwisu firmowego kompa Siemens z walniętą płytą pod Cel mPGA.
> Radiator na plastikowych 4 zatrzaskach na procku, ciężkawo szło, ale
zdjąłem
> i tu konsternacja... procek przyklejony do radiatora jakimś ciu*stwem.
> Wyjąłem go z zamkniętej podstawki :( ale nic się nie stało. Tylko teraz
> muszę go odkleić żeby na nowo włożyć. Inaczej nie zamknę podstawki.
> Próbowałem delikatnie podważać, ale nie podoba mi się ta metoda :(
> Miał ktoś z Was doświadczenia z podobnym ustrojstwem??

hehe miałem :)
Ale ja to zrobiłem tak (juz wczesniej mnie ostrzegali ) najpierw poczekałem
aż komp pare miutek pochodzi (z wyłączonym wentylatorek to kilka sekundek
wystarczy) i to ciulstwo sie rozpuszcza (albo przynajmniej popuszcza ;) )
wtedy wyłanczamy kompa i wio z tym koksem.
W twoim przypadku próbował bym jakos nagrzac RADIATOR (nie procesor:)
troszke 40-50st,
chyba ze mozesz go wsadzić z powrotem zeby sie właączył to nei bedzie
problemu,

Pozdrawiam
TOmek