Mnożnik fsb

Autor: Gathor <Benedykt130_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 20:12:45 MET DST

Czy zmieniając mnoznik fsb musze podnosić napięcie ?
Bo mam problem a mianowicie .Zakupiłem athlona 2000XP i po pierwszym
uruchomieniu pokazuje mi ze procesor pracuje na (fsb100 MHz default -owe
ustawienie pewnie)1140Mhz natomiast po podniesieniu fsb do 150 pokazuje 2000
XP czyli tak jak powinno byc natomiast po kilku restartach komputera
częstotliowśc wraca do defaultowej (1140Mhz). Nie podnosiłem mnożnika
napiecia i może dlatego tak sie dzieje .Jeżeli trzeba podnieśc napiecie to o
ile .Prosze o rady.