athlon 1700XP podkrecanie

Autor: Chmielu <c-h-m-i-e-l-u_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:37:11 MET DST

mam takie pytanie ( i problem rownoczesnie ) na ile mozna ciagnac Athlona
1700 XP na magistrali.. tak zeby caly system sie w miare stabilnie
sprawowal... Czy stabilnosc zalezy od temperatury czy od maigstrali?? w
odblokowywanie mnoznika nie bede sie bawil bo sie mowiac szczeze boje.. za
cinki manualnie jestem. Ale wiadomo.. jak magistrala do gory to i napiecie..
do ilu?? mam plyte kt3 ultra z chipsetem via133, gf4 mx440, ramu 256 ddr,
tyle co wazniejsze... tyle ze przy szynie fsb 152 juz nie odpalal komp.. co
robic?? jezeli trzeba zminic chlodzenie to na jakie?? wzyciu nie zdejmowalem
radiatora z procesora i tez bym prosil o kilka wskazowek.. moze o linki...

Pozdrawiam ^_^
Chmielu