Notebook a Gry

Autor: Robert_SM <wytnij__to___r410_at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:29:43 MET DST

Czesc!

Na dniach mam zamiar kupic notebooka. Glownie bedzie wykorzystywany do
prac typowo biurowych, ale chcetnie pogralbym sobie na nim od czasu do
czas w cos w stylu Colina3, NFS albo Tactical Corps...

Dylemat:
Nie wiem jak noteboki zachowuja sie przy grach - chodzi o grafike.
Czy jest w ogole sens wydawac pieniadze na lepszy procesor (Pentium4
2,8 zamiat Celeron 2,8) i lepsza karte (ATI Radeon IGP 128MB albo
jakis zwykly standard 64MB)?

Jesli chodzi o procesor to sprawa jasna - o niebo lepszy i nawet "w
biurze" sie przyda, ale karta... one wszystkie maja dynamiczne
przydzielanie pamieci z pamieci operacyjnej wiec przy grach trzeba by
jeszcze operacyjnej do 512 dokupic.

Mam nadzieje, ze ktos z Was ma w tym jakies doswiadczenie.

Pozdrawiam,

Robert