LCD nie do gier

Autor: dejf <deyff_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:14:56 MET DST

Witam!

Pytan odnosnie monitorow LCD w archiwum jest od groma jednak skupiaja
sie one glownie na zastosowaniu rozrywkowym. Mam nieco inne priorytety,
stad kolejny watek w tym temacie.

Zajmuje sie glownie webmasteringiem, nie gram w ogole. Potrzebuje
monitora, ktory przede wszystkim da dobra jakosc obrazu i swietne
odwzorowanie kolorow. Istotne jest rownomierne oswietlenie calego
panela. Smuzenie w grach nie mam dla mnie zadnego znaczenia. O
przesiadce z CRT mysle glownie ze wzgledu na "zmeczenie oczu", bowiem
przed monitorem spedzam wiele godzin dziennie.

Nie jestem sprzetowcem i nie mam mozliwosci przetestowania wielu
rodzajow monitorow, dlatego prosze o pomoc. Z tego co wyczytalem w
archiwum, Czytelnicy mocno polecaja modele EIZO. Poszperalem w sieci i
znalazlem akceptowalnego cenowo L568. Co o nim sadzicie? Co prawda za
taka cene da sie (prawie) kupic 19 calowego LG (L1910P), ale rozumiem ze
nawet o LG nie myslec?

Prosze o kilka sugestii. Chcialbym sie zmiescic w cenie do 3 tys zl (max
3500).

pozdrawiam
David