Re: [SPAM] Przejsciowka PGA370/Slot 1

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:08:38 MET DST

olo <olo@earth.pl> wrote:
> Ogloszenie juz usunalem, jednak ciekawi mnie, ktory punkt regulaminu
> zakazuje reklamowania swoich aukcji? Nie odnalazlem tam czegos takiego...

"14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Użytkownika,
który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w
szczególności zastrzeżenie sprzedaży poza aukcją, spamming, reklama
konkurencyjnych serwisów aukcyjnych oraz używanie słów powszechnie
uznawanych za obelżywe."

jakby nie patrzec, podchodzi pod spam...

pozdrawiam,
shadow