Re: Wspolpraca procesora z plyta

Autor: rozrabiak <brak_at_maila.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 17:55:56 MET DST

Tomasz Potega napisał(a):

> czyli pewnie 1,6V, a te 1,4V to skopiowali pewnie z danych Semprona 3100+
> (S754).
> bo tak to juz by sie na mobile niezle nadawalo...
>
> pozdrawiam,
> shadow

Zakupilem plyte i procesor dzisiaj i ku mojemu zdziwieniu po
aktualizacji biosu (bo wczescniej nie znal on semprona) zasilanie CPU w
biosie widnieje 1,55V, ot ciekawostka, ale za to temperatura jest
OGROMNIE interesujaca :) obecnie najwyzsza jaka osiagnalem, to 31 stopni :)

--
Pozdrawiam, grzesiek
  - Żwirek kręci z Muchomorkiem!?