Re: DDR400 vs SDRAM PC133

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 16:49:28 MET DST

> z punktu ekonomicznego bardziej sie oplaca kupic nowa pamiec, a stara
> sprzedac, bo... stary typ jest drozszy niz DDR, a potem robisz tylko upg
> reszty kompa...

no niby tak ale... za uzywana pamiec nie dostane tyle co za nowa :) A kupic
DDR z kolei chcialbym nowa :) Co prawda mozna kupic uzywana kosc DDR i
wyszlo by taniej niz SDR (chyba) ale zostaje jeszcze kupno plytki. Z drugiej
zas strony to i tak ja bede musial wymienic skoro chce nowy procek wiec na
to samo wyjdzie :)

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl