problem z instalacją dysku sata pod wpn xp

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 16:05:30 MET DST

kupiłem dysk sata samsung 160gb1614c, podpiąłem go do płyty, bios startuje,
jest on wykrywany, gdy uruchamia się xp wyskakuje dymek że znalazł nowy
kanał ide, ale po chwili pokazuje się okienko które informuje że nie można
zainstalować tego sprzętu, wystąpiły problemy podczas instalasji, sterownik
nie jest przeznaczony dla tej platformy.

co mam zrobić ????