Re: Czym czyścić LCD (OT)

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 15:46:58 MET DST

frey wrote:
> Po pierwsze:
> Nie pisz postów w stylu "jak w temacie" albo bez treści,
> zawierających tylko pytanie w temacie.

wiem ze tak mowi netykieta wiec tak sie nie robi, ale
zastanawia mni dlaczego? przeciez i tak najpierw czyta
sie temat.. mi to np. nie przeszkadza (jesli oczywiscie
pytanie jest krotkie, zwiezle i konkretne - jak w tym
watku). No ale ja uzywam OE... :> domyslam sie ze w
innych czytnikach moze byc to utrdnieniem?