Re: Abit NF7 2.0 - małe pytanko

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 12:54:51 MET DST

Meetom wrote:

> Po pierwsze: Czy nie ma żadnych problemów z hibernacją i wstrzymywaniem
> gotowości (suspend ramu)?

Nie ma.

> Po drugie: Czy jest możliwość odpalenia kompa z klawiatury? (W moim GB
> sobie zrobiłem odpalanie kompa jak nacisne "M" na klawiaturze i nie muszę
> się schylać do budy - takie małe uproszczenie.. :)

Tak jest taka mozliwosc.

> Po trzecie: Jakie są na niej temperatury procka? W sensie czy przy takim
> samym zestawie (zmieniając tylko płytę) mogę liczyć na spadek
> temperatury?

U mnie pokazuje nizsze, niz np. na Asusie.

> To chyba tyle. Jesli ktoś ma jakieś ciekawe (pikantne ;)) szczegóły na
> temat tego Abita to chętnie posłucham.. :)

Tyle, ze ja caly czas pisze o plycie Epox 8RDA+ :) Dlaczego akurat chcesz
ta plyte Abita? Nie dosc, ze Epox ma lepszy dzwiek (uklad SoundStorm),
FireWire, do krecenia znacznie wiecej opcji, to jeszcze jak trafisz na rev
2.2 Power Pack, to wyposazenie masz na wypasie. Cena taka sama, takze sie
zastanow.

--