Re: Komputer do obrobki filmow

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowski_at_NO.SPAM.spymac.com>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 14:08:54 MET DST

JanuSz wrote:

> Kolega zmieniał Athlona 1900+ na P4 2.8 Prescot 800MHz. Komp się zrobił
> bardziej mułowaty (wrażenie), a renderuje film prawie dwa razy krócej.
> Athlon była na KT 333 + 256MB, Prescot na i865 dual 2*256MB

No właśnie, jeśli stać Cię poczekać dwa razy dłużej, to z
pewnością nic nie rekompensuje poniesionych wydatków. Soft
do obróbki video jest bardzo mocno dedykowany pod konkretną
architekturę, czyli P4: mniej wydajne ogólnie procesory
generują video szybciej od lepszych AMD. W domu nie mam
komputera do video, ale nie znam żadnego studyjka, które
używałoby AMD. Nie mam tylko pojęcia jak to jest z AMD64. A
może ktoś zna jakiś soft dedykowany pod AMD?
Pozdrawiam