karta TV Leadtek 2000 pytanie

Autor: Kris <kris_at_oo.ii>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 10:15:33 MET DST

Czesc
1. Czy jak zapisujecie programy z kart TV na hdd (trwające około godziny) to
czy też macie
zanik obrazu wysepujacy około czterdziestej minuty i trwajacy
kilkanascie-kilkadziesiat sekund ?
potem wszystkjo wraca do normy czyli obraz sie pojawia

2. Z jakimi ustawieniami proponujecie zapisywac programy z tv tak aby ich
jakosc byla odpowiednia do nagrania ich na DVD
Jak nagrywam w jakosci "mpeg2 optimal quality" to dwugodzinny program
zajmuje mi ponad 6GB i nie jestem w stanie po przekonwertowaniu nagrac tego
na DVD 4.7GB a wydaje mi sie ze dwugodzinny material powinien sie zmiescic
na jednowarstwowa plyte dvd
Jak proponujecie ustawic parametry zgrywanego obrazu

Pozdrawiam
Kris