Hibernacja

Autor: Mariusz Pater <pamar_bg_at_friko4.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 10:06:38 MET DST

System (XP) sie hibernuje poprawnie, ale zamiast wyłączyć zasilanie się
restartuje, odhibernowanie przebiega pomyslnie. Pomózcie co gdzie ustawić
(próbowałem chyba wszystkiego), żeby po hibernacji sie wyłączył. w biosie
wszystkie eventy mam wyłączone, normalne wyłączanie i stan wstrzymania
działają normalnie, problem jest tylko z hibernacją.