Re: Czym czyścić LCD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 10:00:34 MET DST

"Krzysztof Rynkowski" <ryniobydSPAM@o2.pl> wrote in message
news:chh1ab$7gl$1@nemesis.news.tpi.pl...

>> A po co czyścić LCD?
>
> Choćby po to, aby usunąć "paluchy"
> z ekranu.

Wiesz, jak czasami cos jem i przeczytam jakis tekst w stylu: Klient
zakupil komorke u mnie w sklepie i po tygodniu przyszedl z reklamacja i
wydzieral sie jakie badziewie mu sprzedalem, bo komorka teraz wogule sie
nie wlacza. No to ja przystepuje do pisania reklamacji i pytam sie czy
przeprowadzil formowanie baterii - on sie pyta co to znaczy, no to ja
mowie, ze powtorzony 3 razy cykl ladowania i rozladowania baterii, a on
mi mowi: To komorke trzeba ladowac?

To jak parskne smiechem, to potem trzeba wyczyscic i upomniec autora o
jakiss spoiler space ;-)

Ps. Tekst kiedys przeczytany na jakiejs grupie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl