Re: Notebook ktory traci date

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 08:24:20 MET DST

Proces Patryk <p_jakobiak@orca.mila.edu.pl> zwrócił błąd:
> Dziekuje za odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie, moze glupie, ale gdybym
> wiedzial to bym nie pytal. Czy w tym slocie moge umiescic dodatkowa pamiec
> RAM ? Czy pasuje kazda przeznaczona do laptopow, czy trzeba szukac np. IBM-a
> ? Jak wielka pamiec (MB) moge tam wsadzic ?

560x ma slot tylko na jedną pamięć, ale ma też wbudowane 32MiB. Według
instrukcji można włożyć do 64 MiB (w sumie 96), ale tak naprawdę można
włożyć więcej, czyli 128 MiB. Jest to 144-pinowy EDO SO-DIMM. Niestety,
nie można przewidzieć czy rozszerzenie większe niz przewidziane będzie
dobrze działało z każdym systemem operacyjnym. Wiadomo, że często
działa. W takim wypadku dobrze jest przetestować przed zakupem
(memtest86, prime95), co może być trudne w realizacji.

Pozdro,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze