czy polski internet jest jakis "mniej spojny" ??

Autor: Szymon Sokołowski <szymons.totezusun_at_poczta.onet.pl.usunto.com.wiadomoze.to.wszystko.tez>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 01:53:36 MET DST

Ostatnio czesto widuje dziwne problemy w polaczeniach
w szczegolnosci TPSA <=> sieci typu KKI, uczelniane itp (edu)

jest to o tyle smieszne ze np. Czesc jest super widoczna,
i np jesli zaloguje sie na shela w tej "widocznej" czesci to "dalej"
widze juz wszystko
... tymczasem ze swojego kompa..
lubie dostawac komunikaty w stylu "port docelowy jest niesiagalny"

takie cyrki wychodza np. ze strona Valkiria.net
albo max3d.pl

ma ktos jakies pomysly WHY ?

innymi slowy odemnie bezposrednio NIE widze czesci netu..
za to jak przejde kawalek dalej :-) to widze juz to normalnie...
o dziwo ten problem nie tyczy sie tylko mnie i tylko mojego operatora!!
podobne problemy mial kolega z WROCLAWIA (ja mieszkam w Krakowie)