Kilka pytan

Autor: TomeOO <tomekp0_at_(beztego)o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 23:44:08 MET DST

Niedawno kupiłem sobie drugiego kompa (wiecie takiego do internetu) i od
razu nasuneło mi sie kilka pytań odnośnie tego. JEst to kom skłądany na
płycie MSI MS6199, procek PIII 733, 128 ram.

1.
Płyta pochodzi od komputerea Comaqa (łatwo sie przekonać przy włączeniu ;)
taki duży napis) i tu sie pojawia problem po włączeniu bios agenta pojawiło
mi sie
CPU: Pentium III 733 Mhz MAX: 500 Mhz
Zrobiłem oczy i wszedłem do biosu i dałem przywracanie ustawien fabrycznych
i ustwiłmi na 400 Mhz
a procek jest 733 (nie podkrecany- ale tez nie wiem jak to sprawdzić na
100%)
Logiczne wiec ze bios z płyty był ustawiony pod konkretny procesor (jak to
compaq lubi robić:(
Wiec powstaje pytanie czy trzeba zrobić aktualizacje biosu?? jak tak to na
jaką wersje?? (aktualnie mam award modular ver. 4.51 PG)
i czy sie cos nie spinkoli
2.
Kupiłem karte GF2 titanium ale nie wiem z jaką wersja sterowników chodzi ona
najlepiej, moze ktos sie orientuje,

Wiec na razie te dwa pytania

Pozdrawiam
TomeOO