Re: Komputer do obrobki filmow

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 23:39:26 MET DST

Użytkownik Piotr Karwowski napisał:
> Do poważniejszych rzeczy to ja bym Celerona nie polecał, ani żadnego
> AMD. No i lepiej RAID 2x120GB.

tia.. moze od razu silikona mu polecisz??

ja pierwsze swoje filmy robilem na celku300(podkreconym 338) z 256 ramu
i Gf2Ti64 (tego proca nie polecam:) bo przy montazu sciezka z filmem
leci sobie a z dzwiekiem sobie... przesuniecie kolo 1,5 sek / 3 min filmu)

natomiast na tym co obecnie mam (od 2,5 roku) czyli p4 1,7 256 rimm(400)
   zupelnie wystarczy...
ludzie.. nie popadajmy w paranoje
fajnie miec proca 3 ghz 1 gb ramu etc etc i zaplacic za to ciezkie
pieniazki(no chyba ze komus tata da,to mu nie robi) ale po co? skoro i
tak przez 96% czasu bedzie chodzil niewykorzystany

ja bym polecal amd(mimo ze jestem przeciwnikiem amd, to do sklejania i
renderowania jest bardziej wydajny od intela) cos kolo 2,5 ghz styknie
do tego 512 'wysokooktanowych' ramow i grafa jakas 128 bit 128 mb
i szafa gra

tylko uwaga.. nie oszczedzaj na plycie glownej. cyferki przy ramach i
procku nic dobie nie dadza jesli nie bedziesz miec porzadnej plyty. ale
jaka do amd to juz nie mnie wiedziec..sa lepsi specjalisci

pozdrawiam i zycze powodzenia w montazach

doslaw