Re: Magistrala PCI zamiast AGP

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 22:37:47 MET DST

Niejaki Tomek M. twierdzi jakoby:

> Tak - zainstalowane. Po rozmowie z ludzikami, każdy ma podobnie wiec chyba
> tak to microsoft sobie nazwał :-/

U mnie takoż karta graficzna widziana jest na PCI.
I, po prawdzie, wydaje mi się, że to nie "Microsoft sobie tak nazwał",
tylko Windows widzi to co faktycznie w systemie jest, czyli kartę
graficzną na AGP, które to AGP jest spięte z resztą systemu za pomocą
PCI. Nie jestem tego absolutnie pewien, ale tak coś mi się po głowie
kołacze :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//