Re: Asrock K7s8X i podłączenie urzadzeń ide

Autor: mieto <mieto_at_pcg.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 21:33:26 MET DST

Użytkownik "Kuba" <don@alfn.pbz.cy> napisał w wiadomości
news:chfp5o$qn2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W wiadomości:chfnho$i2s$1@nemesis.news.tpi.pl,
> Jeżeli dobrze zrozumiałem, to w ustawieniach BIOS znajdź opcję "boot
> other devices" i daj na niej "enabled", możesz też ustawić kolekę
> bootowania jako
> First-np. CDROM
> Second HDD-0
> Third HDD-1
> --
> Pozdrówka! Kuba Calów
> ROT13 GG#5482312
> www.mescalito.nysa.com.pl - przyjaciel grafik
Witaj
Wszystko jest ok tylko ta jedna płyta ma wbudowany jakiś mechanizm że jeżeli
na kablu zostaje jakies urządzenie na slave to wyskakuje komunikat: Ide
driver intalation error. For best reliability & performance please change
the stand alone slave drive to master. System halt ...
I nadal nie wiem jak to ominąć :(
Pozdrowka
Mietoo