Re: NTG choć nie do końca

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 19:57:39 MET DST

Dnia 2004-09-05 13:57, Użytkownik januszek napisał:

> Czy ja wiem - masz wybor 3 rodzaje Neo z limitem oraz 3 rodzaje
> dostepu iDSL bez limitow. W zaleznosci od potrzeb i mozliwosci
> finasowych.

Właśnie!!! W zależności od zasobności portfela... Poza tym nie wszędzie
jest tak, że masz kilku providerów. Nieraz zostaje tylko tepsa. Ja mam
do wyboru TP SA albo lokalnego dostawcę. Ale ten lokalny nie do końca
jest solidny, dlatego mam TP SA. Czy z tego powodu jestem głupi?

> Przy czym jeszcze 4 lata temu byl tylko modem, 0202122
> i rachunek po kilkaset zl ;) W tym tempie za 4 lata za 100 zl
> bedzie 100Mbit ;)))

To, że było gorzej wcale nie oznacza, nie mogłoby byc lepiej. Może za 4
lata będzie internet 1 Mbit/s za 10 zł netto;-)
A na razie mamy problem z UE i VATem na usługi internetowe...

--
Proximus