Re: 2 Windowsy

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 19:38:16 MET DST

Dnia 2004-09-05 17:41, Użytkownik Yeety napisał:

> Mam zainstalowany Windows 98, chce zainstalować Windows XP, czy jak
> instaluje XP to musze odistalować 98 ?? Jak to zrobić ??

Nie jestem pewien. Chyba najpierw instalujesz Windows 98, a później
instalujesz XP z Boot Managerem:-)

> P.S. Co to jest hibernacja ?/

Hibernacja polega na zapisaniu całej zawartości RAMu na dysku twardym
podczas procedury zamykania systemu. Uruchamiając ponownie komputer
będziesz miał załączone wszystkie aplikacje, które wcześniej były
włączone. Zaletą hibernacji jest szybsze ponowne uruchomienie komputera.

--
Proximus