LG, Samsung czy moze NEC ?

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 19:16:08 MET DST

Chciałbym kupić monitorek LCD 17". Kasy mam 2100 PLN. Monitorek ma byc
bardzo dobry do gier, do dokładności odwzorowania kolorów nie przykładam
zbyt dużej wagi.

Moi wybrańcy:
1) Samsung SM-710N silver-black
2) LG Flatron L1730B
Jest jeszcze wesja S tego monitora bez DVI - warto dawac 200 zl wiecej tylko
za DVI ?
3) NEC 1701 black

Najbardziej podoba mi sie LG. czas reakcji 12 ms, kontrast 550:1 i DVI super
do mnie przemawiaja. Do tego bylem dzis w MM ogladnąc go sobie i szczerze
mowiac stał obok wypasów za 2400 PLN i więcej a i tak jego obraz podobal mi
sie najbardziej.

Na co jeszcze oprocz kontrastu i czasu reakcji mam patrzec? Czt ten LG to
dobry wybór, czy moze proponujecie cos innego do gier ?