Zestaw do oceny + pytanie

Autor: Łukasz Pater <mi5iek_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 17:13:32 MET DST

Witam.

Przymierzam się do wymiany mojego wysłużonego Celerona. Chciałem złożyć
zestaw do 2000 zł. Zastosowania bardzo różne, gry rzadko i raczej nie
te wymagające ekstremalnych mocy GPU. Główne kryteria to stabilność,
stosunek cena/jakość i możliwość późniejszej rozbudowy. Wymyśliłem coś
takiego:

ABIT NF7-M 399
Athlon XP 2500 Barton 375
512MB PC400 Hynix 379
DVD-RW NEC ND-2510A 345
WD 40GB 7200 2MB cache 215
ModeCom ATX-350GTF 350WPFC 119

(+obudowa, flop, mysz, klawiatura)
(dysk przełożę ze starego kompa WD 80GB, a ten włożę zamiast niego)

Możecie ewentualnie coś polecić/doradzić co do tego zestawu?

Pytanie: Grafiki jak widać nie ma. Ktoś może powiedzieć jak się sprawuje
ta wbudowana w NF7-M i czy jakoś znośnie działa? (DivX, DVD, żadnych
trójwymiarowych gier wielkich). Ma własny ram, czy korzysta z sytemowego?
Można potem bez problemu ją wyłączyć i dołożyć jakąś normalną kartę?

Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.

Cos jeszcze: Jakies rekomendacje gdzie kupowac? Ceny sa pozbierane z kilku
sklepow internetowych. Z obserwacji wynika, ze wszedzie dosc zblizone,
ale moze cos przegapilem...