Re: Problem w wyborem laptopa [dlugie]

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 14:03:18 MET DST

cage wrote:

> Zamierzam kupic laptopa do firmy, cena do 5000 PLN i od przegladania
> zestawow mam juz metlik w glowie. Komputer bedzie mi potrzebny do:
>
> 1. FUJITSU-SIEMENS AMILO L 6825 (cena z VAT 4699)
> 2. GERICOM HUMMER (cena z VAT 4899)
> 3. AMILO Pro V2000D (cena z VAT 4748)
> 4. Aspire 1344LM (cena z VAT 4765)

no coz... powtorze to, co sie na grupie przewija ciagle;
uszkodzenie jakiegokolwiek elementu notebooka oznacza
wizyte w serwisie i niedostepnosc calego komputera przez
przynajmniej kilka dni; dodatkowo wykonanie notebookow
firm niemarkowych jest kiepskie; moze to oznaczac np:
glosne wentylatory, skrzypiace plastiki, pradozernosc,
duza podatnosc na awarie mechaniczne /obudowa, dyski/;

adas;