Re: Do Bartonowcow z Pentagramem QC-92 Cu

Autor: Haki <hakibox_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 12:45:52 MET DST

> cisza to pojecie wzgledne, dla mnie on jest glosny, zreszta jak mam byc
> cichy jak ma ponad 2000rpm :-)
> temperatura zalezy od obiegu powietrza w obudowie, temperatury w pokoju i
> plyty glownej (bo niestety czujniki czesto oszukuja).

Zgadzam sie ze cisza to pojecie wzgledne :)
U mnie kreci sie z predkoscia ok. 2500-2700 (wskazanie z plyty[asus v7
600x])
Ogolnie w obudowie siedzi pare gratow.
Powiem tak: cos tam szumi ale nie za glosno.
Mam zalozony wolnoobrotowy wiatrak na dole i on zalatwia po czesci sprawe.
W upaly temp na zewn: 34C w domu ok 28C temp. byly: idle 46C stres 54C

P.S. wczesniej mialem stara obudowe {mala i kiepsko z miejscem nad
procesorem} i temp.: idle 56C stres 65C
duzo zalezy od cyrkulacji w obudowie
pozdro
Haki