[OT] p³yty cd-r

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 11:59:24 MET DST

witajcie
dosta³em zamówionko na nagranie ogromnej ilo¶ci kopii jednej p³yty (od razy
mówie ¿e jest to pewien film mojego autorstwa), mam to nagrac na p³ytkach
cd-r, nie chce chodzic do zadnej firmy itp.
tylko mam jeden problem jak widze cene p³ytek w sklepie u mnie w Gliwicach
to mnie ¶ciska :( znacie moze jak±¶ hurtownie czy cus w tym stylu gdzie sa
tanie p³ytki -> powiedzmy esperanze??
na gie³dzie komputerowej w Katowicach s± bodajrze po 80 gr. macie mo¿e
namiary na któregos z tamtejszych sprzedawców ?? -> w weekendy nie mam
wogóle czasu :(

pozdrawiam
i przepraszam ze zasmiecam grupe moimi dziwnymi postami :(

papa