Problem z RAM

Autor: Bartek <bart_ziom_at_op.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 10:07:00 MET DST

Witam

Mam w kompie dwie kości SD RAM = 128 i 64 czyli w sumie 192 mb. Pewnego
słonecznego dnia grałem sobie w ulubioną gierę i nagle komp sie
zrestartował. Myslałem że trafi mnie szlag, ponieważ podkręciłem proca
333=>416 więc podejrzenia poszły na niego. Po ponownym uruchomieniu kompa
właćzyłem program do grzania proca, wyłączyłem monitor i poszedłem. Po
powrocie (ok 2 h) proc dalej sie grzał, czyli był stabilny, a moją uwagę
zwróciła informacja programu: "Total of Ram = 128". Komputer przez następne
dwa dni pracował stabilnie i pięknie ale z 192 mb ram-u zrobiło się 128. O
dziwo każda kość włożona osobno przechodzi wszystkie testy i po ponownym
włożeniu kości naraz znów jest 192, a po kilku dniach komp nagle się
resetuje i jest tylko 128. O co chodzi?? Co jest nie tak??

pozdr.

Bart lub WiesiU