Re: dziwne zachowanie kompa (prawie się wyłącza)

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 02:18:34 MET DST

to sa normalne kondensatory do kupienia w elektronicznym sklepie , ale
napewno sie upewnij czy to te same , jezeli nieznasz sie na lutownicy to daj
to komus kto zna sie na lutowaniu , bo tam "przypadkowe" zlutowanie
sasiedniej sciezki moze byc tragiczne , i koniecznie zapamietaj jak byly
umieszczone , ( niewiem czy wszystkie maja te same wartosci czy rozne ) ,
+do + - do - bo jak je inaczej umiescisz to ci plyta moze pujsc , ale jest
to do zrobienia , tylko trzeba uwazac
Tomek