Zakup notebook'a - karta grafiki i inne

Autor: Norbi <norbertek_at_badziew.go2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 01:50:38 MET DST

Witam!

Piszę pierwszy raz na grupę i mam cichą nadzieję, że nie zostanę odesłany na
bocznicę ze względu na temat postu.
Zostałem zmuszony do kupna notebook'a. Po odwiedzeniu sklepów, poczytaniu
wiadomości w internecie i tym podobnych zabiegach zainteresowały mnie dwa
modele:
1) Toshiba Satellite A60-332;
2) Acer Aspire 1356 LCi.
Z tego co wyczytałem obydwa modele są godne uwagi w swoim zakresie cenowym.

Mój problem stanowią karty graficzne tych modeli, (1) posiada ATI Mobility
Radeon 7000 IGP, natomiast (2) ATI Mobility Radeon 9200. Nigdzie nie mogłem
znaleźć i nikt w sklepie nie umiał mi powiedzieć, jakie te karty mają
parametry przy podłączeniu do notebook'a monitora CRT. Jest to dla mnie
bardzo ważna kwestia, ponieważ dużo pracuję na AutoCAD'zie (2D, 3D),
Corel'u, itp., więc odpowiednia rozdzielczość, odświeżanie, czy wygładzanie
są istotnymi parametrami.
Osobiście nie wyobrażam sobie, żeby taka karta nie radziła sobie z
1600x1024/85Hz.
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Norbert